Total Pageviews

Friday, June 6, 2014

Pesanan Mentor Dr Azizan Osman


[IMKK 12-15 JUNE 2014 TICKET]

Secebis nota dari mentor kesayangan kita semua
"Bagaimana Membina Tahap Kewangan & Hidup Yang Luar Biasa Dalam Masa Yang Pantas?"
Itu soalan yang saya selalu ditanya, bagaimana saya berjaya bukan sahaja membina tahap kewangan tapi merubah hidup saya dalam masa yang singkat serta mencapai my 1st million pada umur saya 32 tahun (Itu pun sebenarnya dah lambat).
Bagaimana dengan ilmu dan pengalaman saya tersebut saya dapat membantu berpuluh ribu peserta seminar saya menggunakan formula yang sama untuk merubah tahap kewangan dan kehidupan mereka?
Jawapannya adalah ILMU.
**Program ini sangat padat dan ia telah terbukti berjaya merubah tahap kewangan lebih berpuluh ribu peserta yang pernah menghadirinya.
Samada anda seorang yang bekerja, berniaga, suri rumah, pelajar atau sesiapa sahaja WAJIB Hadir IMKK kerana ia bakal membantu meningkatkan potensi hidup dan kewangan anda.
Jangan buang masa "Trial & Error" dengan hidup anda yang hanya sekali.
**Sekiranya anda serius dan komited serta sanggup untuk berikan sedikit masa, tenaga dan wang untuk belajar formula membina kekayaan dan kejayaan ini, saya benar-benar mencadangkan agar anda spend time untuk mengambil ilmu dan pengalaman dari saya.
Saya mencadangkan anda hadir ke seminar intensif 4-hari saya iaitu dari 12 hingga 15 Jun 2014 di MIECC, The Mines, Seri Kembangan, Selangor.
Berminat? Dapatkan harga kasih syg dari saya dan hubungi ditalian 0122707685.. 2 seat lagi masih kosong.. Trm Ksh..


Petikan di ambil dari Group MMM2014



























Alumni MMM2014

No comments:

Post a Comment