Total Pageviews

Wednesday, August 15, 2012

Now updated!!

Assalamualaikum w.b.t,

Apa khabar semua??harap semua sihat-sihat di samping keluarga tersayang dan sentiasa dinaungi oleh rahmat dan kasih sayang Allah swt. 

Dah lama sebenarnya saya xmenulis, sgt lama rasanya blog ini ditinggalkan begitu sahaja tanpa pengawasan saya. terdetik hati saya pada penghujung bulan Ramadhan ini utk kembali mencoret kata-kata minda dan hati saya di paparan blog ini agar dapat dikongsi bersama-sama followers blog ini yang bilangan hit dah mencecah 5K. saya pon tak sangka sbb lama sgt tinggalka..alhamdulillah terima kasih Allah.


Jadi bermula dari saat dan tika waktu ini, saya akan cuba meluangkan masa menulis kembali apa yang saya termampu dan di waktu lapang saya utk menjadi pedoman dan panduan bersama..

AKHIR KATA dari saya: "sampaikanlah dariku walau satu ayat" petikan HR.

Yang ikhlas dari Hati,

IM Azlan

No comments:

Post a Comment