Total Pageviews

Tuesday, November 6, 2012

Syurga Nur Kasih

Buat isteriku Wan Fatimah,


Bagaikan permata dicelahan kaca kerdipnya sukar untuk dibezakan kerana amat berbeza kerdipan cahaya yang terpancar dari kedua-duanya. Permata sesuatu yang berharga yang tidak mampu untuk dipecahkan tetapi kaca amat senang utk dipecahkan dan diretakkan, lalu akan tiada lagi harga buat dirinya.
Kekasih sejati teman yang berbudi kasihnya bukan keterpaksaan bukan pula dan jua kerana dunia mekar hidup cinta kami kerana cahaya dan nur kasih dari ilahi.

Hanya mampu ku sandarkan impian dan harapan selepas aku menadah tangan kepadamu Ya Allah kerana ku tahu hanya doa senjata yang mampu ku gunakan bagi mendapat belaian ehsan dariMU. kerana ku tahu doa itu mengeratkan doa itu merapatkan hubungan antara hamba dan pencipta-NYA. jadi kerana doa itu mampu mengubah kita menjadi yang lebih sempurna dengan izin-NYA.
Hanya mampu ku melihat deraian tangisanmu kerana diriku yang berdosa. aku bukan seorang umar, aku bukan insan sempurna yang kemuliaannya kerana ISLAM semua ke syurga kecuali dia ku amat bimbang dialah diriKU.


Yang Ikhlas,

IM Azlan


No comments:

Post a Comment